Festtrött

Jag kan inte påstå att jag är pigg idag. Gårdagskvällens festligheter sitter fortfarande i, men klockan är ju inte ens tio, så jag ger det en stund till.

Vi var bjudna på Hotellet i Vännäs på lagfest. Sebbe tränar ju småpojkar i innebandy och då bjuder föreningen alla tränare och personer som är inblandade samt respektive på mat och partaj. Jag stod med tjejerna på dansgolvet i några timmar och känner mig rätt mör i kroppen. Dansandet var nog bra, då jag fuskade med lchf och åt både, potatis, kex och drack lite cola. Colan smakade inte alls lika bra som den brukar, det var väldigt sliskigt. Cindy hade mormor och L-G som barnvakt och det gick toppen!

Igår morse hade vi -34 grader när vi vaknade, och nu tror jag att det är lite "mildare". Sebbe-man har dragit till stan med smågrabbarna som har två matcher idag. Cindy sover sin lilla lur, och jag ska slänga mig i soffan och bara slappa ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0