Ensam uppe

Har just kommit ur duschen efter träningen. Huset är tyst då både karl och dotter sover sedan länge. Sebbe ska börja med nya jobbrutiner från och med imorgon, och ska därför kliva upp redan runt 03.45, för att hinna till jobbet och sedan lossa flera ställen och vara i Lycksele innan 07. Jag hoppas att det flyter på bra under dagen, då det är mycket nytt som måste göras.

Jag stannar nog uppe ett tag till, och ska precis stoppa in min tårtbotten i frysen, som jag bakat ikväll. Jag hann tyvärr bara en idag, så jag får lov att baka en till imorgon. Lustigt nog har jag fått för mig att göra en tårta helt själv, och från början, med både anslag, fyllning, spackling och sockerpasta. Jag hoppas det kommer att lyckas!


En sådan här kanske Cindy får nästa år på sitt 2-års kalas, om jag känner att jag blir en riktig tårtmakare detta år:)

Gokväll!

Kommentarer
Postat av: admission essays

The cake is really wonderful - I lke such one very much!

2012-03-16 @ 08:38:30
URL: http://custom-essay.ws/admission_essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0