Det har gått några dagar sen sist

Jag har helt glömt bort att blogga då jag har haft fullt upp med en ledsen och gnällig tjej. Jag förstår att det gör ont i munnen på henne då det kommit upp två tänder på kort tid. Och det gör även ont på insidan av mina öron... Uj uj, va jobbigt det är att lyssna på gnäll större delen av dagarna. Som tur är har hon kortare stunder av skratt också, så då får man passa på att ladda. Som nu också, då hon sover.

För ungefär en månad sedan råkade jag väcka henne då jag skulle fota den sovande bebisen...



Då undrade hon nog vad jag höll på med.

---

Sedan i söndags har jag hunnit med att leda två gympapass, då dom ville att jag skulle köra, vilket känns superroligt. Det är en sådan glädje att röra sig till musik, och få stå i mitten och leda. Jag får sådan energi att när jag går hem sedan så spritter det i benen och jag ler med hela ansiktet.

Jag och Cindy har också varit på stan och sprungit runt för lite ärenden. Igår var vi tillsammans med Lina och Wilma på Busplaneten och lekte, och Cindy är verkligen i sitt esse då hon får klättra runt på klossar, hänga i näten och rulla i bollar. Det är så härligt att se att hon blir så glad, att hon nästan glömmer bort att hon har ont i munnen.

I måndags var jag också på inredningsparty i Gamla Tväråbäck, och beställde hem några små ljuslyktor.

Nog för att det är skönt att vara hemma, men det är guldvärt att ta sig iväg själv någon timme (vilket jag inte tyckte för några månader sedan, då jag vägrade vara ifrån Cindy). Och både Cindy och Sebbe tycker att det är så roligt att få ha lite egentid.

Nu ska jag pyssla med ett alldeles särskilt projekt, som jag ska visa lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0