Trött igen

Än en gång verkar hela familjen ha drabbats av sömnsjukan. Så fort vi får tillfälle ligger vi alla och sover tillsammans. Cindy är fortfarande värst av alla såklart då hon lätt sover 4-5 timmar på dagen, vilket känns mycket hos en 1-åring. Efter att ha varit vaken i någon timme så börjar hon gnugga sig i ögonen och lägger sig ner på kudden i vardagsrummet.

Jag går också gärna och lägger mig en stund under hennes lurar, men vaknar då istället tröttare än någonsin senare.

Idag har vi inga som helst planer, då Sebbe tog bebisbilen till jobbet så vi inte kommer någonvart. Jag ska nog i och för sig ta mig ett rejs i köket och laga till kycklinggrytor till Cindy. Vi kanske tar oss en sväng ut också och plogar oss igenom snön med vagnen. Jäkla snö som har kommit nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0