Hemma dag

När regnet öser ner har varken jag eller Cindy lust att gå ut, så vi får underhålla varandra inomhus istället. Idag har vi vispat plättsmet, ritat, kört bil, läst bok, tittat på Babblarna, rivit ut alla leksaker, klättrat i trappen och en massa andra saker.

Cindy har lärt sig att säga "tricka" när hon är törstig, och blir då överlycklig att jag förstår vad hon menar. Hon säger också mycket "mmm" eller "nä" när jag frågar henne om grejjer vi ska göra.

Lillan verkar också mycket medveten om när hon har bajjat i blöjan och svarar alltid "mmm" på frågan om hon just har bajsat. Då springer hon antingen och hämtar en blöja och vill att jag ska byta eller så går hon till trappen och vill att vi ska gå upp till skötbordet. Jag tror att vi ska inhandla en potta och se om det går bättre än toan just nu. Hon har inte velat mer än att kissa där på ett tag.




Imorgon ska jag och Cindy stanna kvar i stan efter träningen, och jag skulle behöva tips på vart man kan sitta i lugn och ro och värma mat och mata henne någonstans? Någon som har något bra ställe dit ni brukar gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0