Ännu mer träning!

Efter gårdagens träning blev jag sugen på att utöka mamma boot campen med ytterligare ett pass i veckan, så nu kommer jag köra både måndag och onsdag. Det var en del mammor som redan anmält sig till alla pass, så jag ville haka på jag också. Jag tänkte att eftersom jag ändå åker in till stan en eller två gånger per vecka kan jag lika gärna passa på och träna samtidigt. Så nu har jag 22 stycken tuffa mamma-pass inplanerade resten av våren, och till och med in en bit på sommaren.

Frågan är ju bara om passet imorgon bitti kommer att ställas in då det snöar som attan just nu. Huvvaligen.

---

Idag har vi lekt och klättrat uppför trappen sjuttioelvatusen gånger. Hon vart nog så trött att hon sov fyra timmar i sträck ute i vagnen.


I början av Cindys förkylning förra veckan däckade hon i soffan. Våran lilla tjej tycker verkligen om att sova!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska ju tydligen kunna komma 1.5 dm snö inatt :( hoppas då verkligen inte de.

2012-04-17 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0