Torsdags göra...

Pratade just med Sebbe som är totalt dyngsur. Såna här regniga dagar är man glad att man får vara hemma. Idag går vi verkligen inte ut någonting, huvvaligen vilket väder.

Jag är igång med träningen, vilket känns jätte skoj. Är definitivt ingen löpare, men gör så gott jag kan. Känns bättre än vad jag trodde att det skulle göra. Särskilt efter gårdagens pass.

Under tiden Cindy sov imorse gjorde jag storkok på kyckling åt henne. När hon sedan vaknade har vi hittat på en massa...


Övat gång med pjuck'sen på.


Blivit förbaskad då mamma gör konstiga grimaser.


Hållit koll på kaninen genom fönstret. Den kröp under plåttaket då det regnade som mest.


Kommentarer
Postat av: Lina

Men söta tjejen vilka underbara strumpbyxor! :D



Hoppas ni får en underbar helg! Kramar

2011-09-23 @ 14:48:34
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0