Painting...

Andra varvet av dockskåpet är nu målat. Det går väldigt sakta fram har jag märkt, men har skyndat mig nu när lillbebis sussar. Som vanligt tänker man när man har målat första varvet att herregu vad har jag ställt till med nu! Precis som när jag och Sebbe målar väggar eller annat står vi alltid och svär och ångrar oss när första varvet är gjort för det täcker ju alltid så dåligt och ser rent ut sagt förjäkligt ut. MEN, det kommer att ta sig tillslut och bli precis som jag tänkt mig.





Det går ju inte att komma ifrån att vitt är snyggt. Då kan man piffa till med färger sedan. Ska bli roligt att komma igång med inredningen.

Sebbe-man jobbar idag för första gången på nästan fyra månader, vilket betyder att jag och Cindy nu är tillbaka till den normala vardagen som de flesta andra mammalediga har. Än går det ingen nöd på oss i alla fall, för jag har tusen saker att ta tag i.

Ikväll är vi bjudna på surströmming till en familj i Gamla Tväråbäck. Ska bli trevligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0