Activities

Nu när höstterminen börjat, så kör ju också alla aktiviteter igång. Har jag tråkigt kan jag bara packa in min knodd i bilen och fara och leka med andra bebisar. Och surra med lite vuxna förstås.

Snart börjar babysim som jag anmält oss till i Vindeln på måndagar. Öppna förskolan har babyöppet både på tisdagar och onsdagar om man vill, och på torsdagar ska jag anmäla oss till babybokprat i Vännäs. Känns roligt att få aktivera Cindy lite då hon blir så himla uppspelt av sång och musik till exempel.

För egen del kör min träning igång ikväll. Ahhh. Lite nervös måste jag säga då jag vet hur usel min kondition vart under graviditeten då jag knappt tog mig fram ibland. Träningen kickstartar här i Tväråbäck med ett två timmars pass blandat med lite föreläsning angående kost. Sedan är det onsdags och söndagskvällar som jag pallrar mig iväg de 250 metrarna till gympahallen och blir av med de resterande graviditetskilona. Önska mig lycka till!


Cindy hälsar till er alla :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men så kul har de börjat dra igång i tväråbäck. :)



Oh bra med barnmats tipsen, vi har ännu bara kört med potatis, morot, palsternacka och lite banan men Alva är en riktig mat älskare vilket är jätte kul eftersom Nathalie inte alls var lika glad i maten :D



Hoppas allt är toppen med er! kramar

2011-09-14 @ 22:01:02
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0