Grattisdag!

Idag fyller Sebbe 28 år, hurra hurra hurra!

Vi firar 2-årig förlovningsdag dessutom. Vi har smaskat god mat och öppnat presenter. Älsklingen kom hem med en smartphone åt mig, så glad! Min telefon försvann i lördags när vi var på All Star. Den låg i skötväskan som låg i barnvagnen. Folk är inte kloka. Nu ska jag bara vänta på ett nytt sim-kort så ska jag kicka igång min nya mobil :)

Lillbruden har badat på babysimmet imorse och tyckte om det precis lika mycket som alla andra gånger. Det är så värt att få ha sådan tid tillsammans. Man är ju helt förälskad i sin gosunge.

Nu firar vi vidare med bakverk som jag fixat till. Ha en bra kväll vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0