Fix

Sitter och laddar inför träningen som börjar om 40 minuter, men mest sitter jag och drömmer mig bort till en godispåse eller Sebbes kladdkaka. Hmm, inte bra... Måste dra på mig träningskläderna så jag kommer i form.

Vi har haft en rätt så produktiv helg då vi gjort bort en massa ute-grejjer och gjort några småinköp för att både barnsäkra, sätta upp ny utebelysning, samt fixat i Kaninens vinterbostad. Hon fick flytta in i en av bodarna redan idag för att börja känna sig hemma innan vi tar in hennes hus och sådana saker.

Cindy har inte haft några som helst bekymmer utan strålat som en sol den mesta tiden :) Imorgon är det premiär för henne och jag i simbassängen i Vindeln. Spännande! Då får hon träffa sina söta polare också.

Bäst att göra sig klar för passet. Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0