Stress

Det kändes skönt med en lugn dag hemma idag då jag och Cindy flängt runt överallt tidigare i veckan. Igår var vi på Bvc för 8 månaders kollen med Boel-testet bland annat. Det gick strålande. Ungen mäter nu 73 cm och väger några gram strax under 10 kg.

Vi hann med lite öppen förskola också då vi ändå var på plats. Sedan åkte vi ner på stan för att fixa lite ärenden och käka lunch, för att sedan åka ut på Strömpilen och fota lillan inför VK:s luciafotografering. Det gick så bra att jag beställde fotopaketet med två bilder. Sötaste tomtegumman. Så nu får ni hålla utkik efter Cindy i luciabilagen den 13/12 :) Är med all säkerhet en hel del av hennes kompisar som också är med.

Igår kväll kom även mamma och L-G på besök för att gratta Sebbe i efterskott. Som vanligt fyllde hon upp våran frys med en kasse med gosaker, och tidigare i veckan utökade hon också Cindys garderob som hon gör titt som tätt. Tack snälla mamma/mormor!

Nu ska jag skynda mig och laga till fisken och stöka undan innan liten vaknar. Kikade just ut genom fönstret för att titta till henne och på vårat så kallade drinkbord på altanen låg en död fågel, endast en meter ifrån henne. Usch! Den får Sebbe ta bort när han kommer hem.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0