Snorunge

Har en snoris här hemma som skulle bli riktigt ledsen om hon förstod att vi blir tvungna att missa simmet som börjar alldeles strax. Känns inte okej att fara och bada när hon är så pass förkyld. Natten gick över förväntan då hon sov 10,5 timmar i sträck, med några uppvak för att stoppa in tutten som hon tappat.

Nu på morgonen är det lek och bus som vanligt, men med en massa snortorkning istället.

Dagens Cindy:




Drar sig upp mot allt möjligt nu och ställer sig på knä. Sträcker alltid upp händerna för att hon vill upp och stå. Följer efter mig vart jag än går och håller helst fast mig i benen vad jag än håller på med. Lite besvärligt när man till exempel stökar runt i köket eller vill gå på toa. Då studsar hon in på lilltoan och tycker att jag borde komma ut istället för att sitta där och hänga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0