Ledig dag för oss alla

Ni må tro att jag mår finfint nu när jag varit iväg till frissan och klippt samt färgat håret, efter sex långa månader. Man har visst annat att prioritera nu som småbarnsförälder. När jag var iväg sist var Cindy knappt tre månader och jag satt som på nålar och var supernervös att jag var borta från henne. Idag hann jag inte ens tänka efter att jag var helt själv, och dom där 2,5 timmarna flög iväg. När jag kom hem och öppnade dörren så skuttade Cindy glatt mot mig och
ropade ma-ma-ma. Helt otroligt hur mycket man kan smälta av ett sådant mottagande.

Lilla damen fick vara hemma med pappa under tiden, då han tagit ledigt för att följa med på babysimmet som var imorse. Det var supermysigt att bada hela familjen. Cindy gjorde dock en ofrivillig dykning då hon nös så hårt att hon flög ner med hela huvudet under vattnet. Hon tyckte inte om det särskilt mycket.


Lillan passade på att testa Gustavs zebra tillsammans med kusinen Felicia på kalaset igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0