Ingen snö, men mysigt ändå

Min telefon slutar aldrig att ringa. Flera, flera stycken ringer och vill hjälpa mig att få tag på dessa skoskåp. Vilken himla bra annonsplats VK och VF är. De har hjälpt mig tidigare också då jag varit på jakt efter prylar. Mycket bättre än Blocket till och med. Nu får man nästan dåligt samvete då folk ringer och man är tvungen att tacka nej :)
Nåväl, första ljuset är tänt i adventsljusstaken, och jag och Cindy har busat här nere nu på morgonen. Hon skrattar nu helt okontrollerat och åt allt möjligt. Det är så härligt när hon kommer studsande och får syn på en och hon skrattar så att hon nästan trillar omkull. Så nu verkar det ha släppt från att ha varit riktigt svårflörtad, till att asflabba åt saker vi inte ens vet varför.

Både karln (verkar ha varit en hård firmafest), och bebis sover, så nu ska jag passa på att laga en massa mat åt Cindy. Det är en himla åtgång på potatis har jag märkt :)

Senare idag ska vi till Vännäs på Gustavs 1-års kalas.

Ha en trevlig första advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0