Fix hemma



Spännande va? Sebbe kom hem med detta paket när han var i Stockholm, på beställning av mig. Då dessa planscher inte går att få tag på i webbutik passade det bra att springa in och köpa i den fysiska butiken när han var där nere. Förhoppnigsvis åker vi till Ikea på lördag och då kan jag köpa ramar så dessa "hemlisar" kan komma upp på väggen.

Vi är i akut behov av en ny tevebänk då våran klåfingriga lillis är och rycker i Ps3'an, höjer volymen på max på förstärkaren och försöker dra ut teve-kortet ur boxern. Vi behöver en med stängda dörrar och jag har kollat in en på nätet som jag vart lite förtjust i. Vi behöver också komplettera med några extra skoskåp då hon slickar på skorna som står framme. Vi bor dessutom på en lerväg, vilket inte är så fräscht! En grind till övervåningen behövs också. Med all säkerhet trillar det nog ner lite fler saker i vagnen också :)


Här har hon varit i farten och rivit ut de hundratal PIXI-böckerna jag har i en korg på golvet. Smart av mig va? :) Påminnelse till mig själv: Hitta ny plats för dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0