Dålig natt

Vi har just sänkt spjälsängen till bottennivå, och precis som jag anade har det numera blivit en lekplats. När det är dags för sovning så försöker Cindy att ställa sig upp, och när man lägger ner henne så sätter hon sig upp istället. Tusen gånger. Detta gör hon även i sömnen, så inatt hittade jag henne sittandes tre gånger, så det var bara att masa sig upp och lägga henne igen.

Dessutom fick hon för sig att vara vaken mellan 04.30-06.00. Inge grin, men en massa bök. Hon fick ligga i våran säng och Sebbe var ju som vanligt mest utsatt med sparkar i ryggen, luggningar i håret och nyp i ansiktet. Mig brukar hon inte bry sig om särskilt mycket. Han kliver normalt upp 05.30, så inatt missade han en hel timmes sömn. För min del är det lugnt då jag har möjlighet att gå och lägga mig under hennes förmiddagslur, men idag är det stört omöjligt då det sprutar hagel på fönstrena, och det är inte tyst någonstans.

Ska ta mig till köket och få i mig lite lunch innan grinungen (bara grin och skrik nu på morgonen) vaknar. Tänder + förkylning + separationsproblem = JOBBIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0