Myror i brallan

Det kliar i fingrarna på mig när det gäller att ha ett projekt att pyssla med. Tyvärr får ju inte Sebbe göra så mycket så det kommer nog inte hända en massa här i sommar som det brukar. Många av våra trädgårdsplaner har vi måstat ställa in nu på grund av sjukskrivningen och hans rehabilitering.

Har tusen idéer i huvudet som jag skulle vilja sätta igång med. Som tur vart vi klar med det som vi tyckte var viktigast innan det var dags att pluppa ut Cindy. Kommer ihåg hur vi kämpade med sovrummet i vintras några veckor innan hon kom. Och hur läkaren förbjöd mig att renovera och greja. Fuskade ju i den mån jag tyckte var okej, och som tur var hade jag en händig man som kunde slutföra det sista.

Var rätt charmigt att tapetsera och måla höggravid. Det kändes ju verkligen som att man hade åstadkommit något efter varje liten etapp.

Att få sätta igång med ett sovrumsprojekt till hade ju varit väldigt skoj... Det rummet vart vi i alla fall väldigt nöjda med. Här är några bilder igen för ni som inte sett:




Kommentarer
Postat av: Lina

Näeru! Tycker du är super fin! :)

Här har vågen stått stilla sen i påsk så jag har ca 4 kg kvar att gå ner. Men promenader i sommar kommer nog göra susen :) Måste ta mig i kragen och komma förbi er också! :) Kramar!

2011-05-23 @ 20:54:50
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag har 8 kg kvar, men det har inte hänt något sedan 2 månader tillbaka. Skulle vilja ta på mig ett par byxor, men det går ju inte...



Ja kom och hälsa på vetja, anytime!

2011-05-24 @ 11:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0