Skämmigt

Häromdagen när jag var i Vännäs och hade handlat på Ica fick jag mig ett gott skratt. När jag står i kassan och ska betala ser jag hur killen tokstirrar på mig i brösthöjd. Undrar va tusan han kollar på och blir tvungen att kolla efter själv. Jo, mycket riktigt har ena amningsinlägget helt tittat ut mellan tissarna, och på killens min att döma verkar han tro att jag kört upp en binda mellan brösten. När han upptäckte att jag också visste, blev han tvungen att harkla sig sjutton gånger för att inte skratta rakt ut. Stackars snubbe, haha.

Pinsamt eller inte? Nja, han var för ung för att jag skulle orka bry mig. Men däremot dagen jag första gången fick träffa Sebbes mamma och satt och babblade om transfittor under middagen, istället för transfetter. Eller den gången under tonåren då den dåvarande pojkvännens mamma är tvungen att jaga efter deras katt som av någon anledning fått tag på min använda tampong och leker med den som om det vore en råtta, i hela lägenheten.

Dom gångerna, ja, då hade jag nog helst velat avvika rätt snabbt.


Kommentarer
Postat av: joanna

hahaha, det med tampongen kommer jag ihåg :-P

2011-06-30 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0