Smakispremiär

Steg upp med Cindy imorse och bestämde mig för att åka till öppna mottagningen på Bvc och väga liten. Hon väger nu 6930 gram, så senare i veckan kommer vi spränga 7 kilos gränsen :) Hon är 65 cm lång, så har vuxit 14 cm allt som allt. Ligger över alla kurvor både i vikt, längd och huvudomfång.

Vart så peppad att hon blivit så stor så jag åkte förbi Ica och köpte gröt som har premiärsmakats till lunch idag.


Ovetandes om vad som komma skall...


Hmm mamma, vad är det här för nåt? Och varför filmar pappa mig för? :)


Inte så farligt ändå!


Tror jag vill ha lite gröt imorgon också!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig hon är som börjat äta gröt :) och vilka jättefina ögon hon har!

Ha det toppen!

2011-07-05 @ 17:38:15
URL: http://helenahillan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0