Hoppsan!

Sebbe fick verkligen känna sig macho igår då vi kom hem med en ny bensindriven grästrimmer. Sen vi flyttade hit har jag stått på knäna och försökt dra bort gräs, men nu är jag så less att vi bestämde oss för att investera i en trimmer. Lyckat!

Idag har vi gått en sväng på Vännäs marknaden men eftersom det är dryga 30 grader idag, och ännu varmare i vagnen blev det bara en liten tur runt för Cindys skull.

Herr S håller på att fixa i ordning grillköttet för ikväll, och jag spanar på en dotter som har skaffat sig en ny sysselsättning:


Hopp hopp! Fast nu är det mest snurr snurr som gäller.


Hoppgungan som jag också hoppade runt i när jag var liten. Lillan tycker det var himla kul att hoppa på ett ben i alla fall. Har snurrat runt ett bra tag och verkar inte vilja komma upp. Stora ungen nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0