Utdraget...

Bebbe är kvar i magen. Haft lite förvärkar som kommit och gått, men inget annat.

Igår sydde jag gardiner till sovrummet, och städade upp lite bland allt bråte. Mina målnings och sprayprojekt håller på att driva mig till vansinne. Dom där jäkla färgerna ska ha sju dagar på sig innan nästa lager ska på. Så mina ramar eller fåglar blir aldrig klara. Igår sprayade Sebbe för fullt (han vill inte att jag drar i mig en massa konstiga gaser), men än behövs det nåt lager till. Så det är bara att vänta... Och vänta... På att det ska gå en hel vecka till. Gaaah!

Sebber är snart på väg hem, då vi har en till eftermiddag med föräldrautbildning. Ska handla om förlossning den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0