Tid som går väldigt långsamt

24 januari betyder att det är en månad kvar till bf.

Försöker planera in någon sorts aktivitet varje dag för att det inte ska bli så långtråkigt. Idag vete tusan vad det skulle kunna vara för nåt? Jag vill ha en symaskin så att jag kan fixa gardiner till köket och sovrummet. Sebbe däremot skulle nog helst vilja ha en på- och avstängningsknapp på min mun, då den går i ett när han kommer hem från jobbet. Jag har ju så himla mycket spännande att berätta om efter en dag hemma ;-)

Imorgon kväll ska vi slösa lite tid på Sebbes absoluta favoritsyssla (not); nämligen storhandling på Maxi. Det ser jag fram emot i alla fall. Att få komma ut ur huset en liten stund. Onsdag kväll är det tapetsering som gäller och på torsdag eftermiddag är det dags för föräldrautbildning igen. Därefter besök hos barnmorskan som vanligt. Kom på att vi fick hemläxa från förra gången att vi ska öva massage på mig. Och att han måste träna på att se ut som en uppblåsbar boll i ansiktet när han hjälper mig profylaxandas. Tror jag måste påminna herr S om det.

Kommentarer
Postat av: emilia

Äntligen hitta jag tillbaka till din blogg. det var ett tag sen duktigt du är på skriva. nu lägger jag till er i favoriterna haha

2011-01-24 @ 13:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0