Fredag

Pust. Nu när Sebbe är hemma sjuk passade jag på att åka in till stan för att fixa lite ärenden. Fick med mig lite mer färg och hämtade även ut Babyboxen på Barnens Hus. Nå värst imponerad av innehållet vart jag väl inte direkt, men det var ju bra med en blöjhink i alla fall. Sedan var det även några blöjor, bebis badskum, samt lite rabatter. Och gratis är ju alltid bra.

Barnvagnen hade kommit också. Var nästan på väg in i lagret för att få mig en titt, men bestämde mig att det får vänta tills vi ska hämta ut den. Då ska jag klämma och känna, och provköra.

Nu har jag rollat sista varvet på sängstommen, i fruktansvärt dåligt ljus (strålkastaren brann i förrgår), så får hoppas att det vart bra ändå.

Ikväll väntas det after work här i Byarnas Hus. Hoppas på bra uppslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0