Barnvagnen

Nu har vi den hemma! I och med att vi köpte den just idag fick vi även värdecheckar på totalt 1700 kronor att shoppa loss för på Barnens Hus. Snacka om ett klipp! Vi köpte med oss regn- och myggskydd och ett nytt lammskinn då vårat hemma är lite utnött. Har en massa pengar kvar som vi får spendera, och det blir nog väldigt lätt, då man i princip vill ha allt där. En amningskudde står högt på listan just nu. Tänkte dock att jag skulle vänta tills bebis är här och se om det kan vara nåt.

När vi beställde vagnen fick vi ju även hotellcheckar, och nu alltså 1700 kronor extra. Ett väldigt bra vagnköp måste man ju säga.


Silvrigt chassi med lufthjul (ett måste här ute), och teleskophandtag så att Sebbe slipper huka sig när han styr.


Den svarta liggdelen med silvriga revär och mönstersytt på textilen.


Den röda sittdelen. Så glad över att vi valde en knallig färg tillslut.




Härligt mönster va! Lite annorlunda. 2011 årsmodell.




Kunde inte hålla mig så jag packade ner både lammskinnet och åkpåsen, samt satte dit Pingu-figurerna.

Nu springer jag omkring här på nedervåningen och toksladdar med vagnen. Styr den fram och tillbaka och överallt. Och tvingar Sebbe att byta från ligg- till sittdelen om vartannat (får sammandragningar så fort jag lyfter, pust). Han tror för övrigt inte att jag är klok :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0