Weekend

En liten sammanfattning från helgen... Som sagt så firade jag och gubben tre år tillsammans i lördags. Och med i detta firande var Samme och Anne som kom hit och spelade spel och gjorde oss sällskap. Det vart en hel del bebissurr då vi går i väntans tider allihop. De är beräknade sex veckor efter oss, vilket känns himla roligt. "Ringtestet" utfördes, och med all säkerhet är det en liten pojke de väntar =) Nu är det verkligen upp till bevis att se om det stämmer! Tre ringar testades under hela kvällen, och det var så tydligt att vi har en flicka och de en pojke.

Under söndagen hann vi med en hel del slappande här hemma, då vi inte tog oss i säng förrän 03.00 på lördagsnatten. Köttsoppemiddag vankades hos mamma, vilket vi inte kunde tacka nej till. Mums. 

Alldeles strax har jag barnmorskebesök så det är bäst att jag pallrar mig iväg till Vännäs. 

So long.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0