8 dagar kvar till bf

Fick ha bilen för mig själv idag då jag hade besök hos barnmorskan igen. Det såg bra ut som vanligt, och hon gissade att det blir en lite större bebis än medel då jag ligger ovanför den kurvan. Hjärtat bankade så fint, så fint. Bad om en hinnsvepning, men tydligen utför hon inte det förrän man har passerat bf. Bokade in nästa besök den 25, så då skulle jag med lite tjat få göra en sån. Får ju hoppas att jag slipper det besöket och att ungen kommer ut innan dess. 

Åkte på garaget på Sebbes jobb och dammsög bilen. Väldigt välbehövligt i dessa tider. 

Lämnade tillbaka ett linne på hm som det var ett hål i. Köpte amningsinlägg i ull på Barnens Hus. De är nästan lika stora som en bilratt, helt extremt gigantiska. Här ska förebyggas mjölkstockning på bästa sätt.

Imorgon är det en vecka kvar till det magiska datumet. Oj vad man önskade att det fanns en garanti för att bebis skulle ha tittat ut innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0