2 dagar till BF

Vi har inte blivit med bebis än. Bara en till bil. En liten Golf som ska få gå mellan Tväris och stan, betydligt billigare. Det börjar dock bli fullt med bilar här hemma. En Volvo, Bubbla, Saaben och nu en liten skruttis, som turligt nog går in halvt under carporten tillsammans med kombin. Tur att Sebbe är duktig och kan ta hand om alla.
Efter nio månader närmar sig Dagen D. Min rygg och blygdben har nog gått i pension som det känns nu. Har än en gång svårt att ta mig fram. Gammtanterna här i byn springer fram i jämförelse med mig. Magen har definitivt sjunkit ner, står inte alls ut lika mycket längre.

Igår städade jag hela övervåningen grundligt och nu är det dags för nedervåningen. Blir en heldags göra med tanke på hur sakta jag kan förflytta mig. Efter detta är vi mer än redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0