Ungen växer

För exakt fyra månader sedan stoppade jag ner lillan i våran största kastrull, och där satt hon minsann kvar och lekte snällt. Idag stoppade jag ner henne igen, men hon var omöjlig att fota då hon ska röra på sig hela tiden.


Nästan 6 månader gammal.


Nästan 10 månader.

Idag plockade jag bort den där 10-kilo tunga sandsäcken vi har haft i lära-gå-vagnen och Cindy såg ut som en full tant som sladdade omkring här hemma. Hon flög åt alla håll, men kunde parera mot möblerna och lyckades ta sig från rum till rum, med några avåkningar :) Tror hon vart lite fegare när det gick så lätt och ville därför inte öva så mycket, men det är rätt coolt när hon far omkring och såklart ropar på maa-ma.

Nu är det dags att krypa till kojs! Imorgon ska jag och Cindy på äventyr i stan. God natt älskade läsare!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jisses vad långt hår hon fått :) söt ongen!

2012-01-02 @ 10:15:41
URL: http://fearsofjune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0