Skit

Min kära sambo fick för sig att säga upp vårat internet förra veckan, men råkade glömma bort att beställa ett nytt så vi har varit utan fram till igår. Tur att vi har båda mobilerna vi kan surfa på.

I lördags var vi på min firmafest, och lämnade då Cindy hos hennes mormor. När vi kom hem sent på kvällen luktade våran bebis verkligen apa. Och mycket riktigt, hon hade bajsat ner sig.

Sedan dess har det följt en tid av ett evigt bajsblöjebytande. Ungefär åtta om dagen (vilket ite alls rä likt hene då hon går på toa i vanliga fall). På Bvc visade det sig att hon gått ner nästan ett halvt kilo, och hon ser trött och loj ut. Läkaren kunde inte heller säga vad det beror på utan rekommenderade oss att prova ge henne majsvälling hela dagarna för att få stopp på detta. Älskade unge som gillar att äta mat får nu bara flytande, men det funkar det med.

Nu hoppas vi att det håller på att lugna ner sig. Och att det beror på dom där tänderna som aldrig riktigt vill ploppa ut.


(Bloggen är lite knas just nu, så det blir tyvärr lite stavfel då jag inte ser vad jag skriver...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0