Juldagen

Vi startade juldagsmorgonen med en premiärsparktur. Det var perfekt före och vi gled fram här i en jäkla fart genom byn. Sparklådan har gått i generationer i min släkt och där fick Cindy såklart åka. Hon satt helt lugn och bara lutade tillbaka huvudet och njöt av den snabba färden.





Pappa Sebbe fick skjutsa runt lillan och jag tog mammas spark och flög fram bredvid. Det är verkligen sånt här som gör att man kan njuta av livet. Att vi fick våran unge är det bästa som någonsin hänt!

Dagens äventyr fortsatte på Media Markt, där vi stoppade bilen full med en 3D teve, och ett nytt PS3, då vårat gamla har valt att sluta upp med vissa funktioner. Kan ju lova att Sebbe svävar omkring på moln just nu, då han fått en massa elektronik- och mediaprylar. Själv går man ju igång på en 10-liters vit färghink, som jag fick förra julen :)

Juldagen slutade hemma hos min mamma med en massa god mat och fler klappar att öppna. Tack än en gång för de bra(iga) presenterna. Nu är våran julturné slut för detta år, med redan på tisdag är det kalas igen då jag fyller 25 år. Öppet hus för de som vill komma och hälsa på, självklart på kvällen då det är jobbarvecka igen.

Nu ska vi montera teven, och jag antar att jag får gå och lägga mig själv då jag har en karl som säkerligen vill testa sin nya spelkonsol.

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad mysigt med spark sådant längtar jag till när man skaffar hus och flyttar ut på landet, sparka i stan är ju förgäves med all sandning :( Ska låta Nathalie testa våra minibarn sparkar som pappa gjorde åt oss när vi var små. Föresten har de kvar sparktävlingen i Tväråbäck? isåfall måste ni vara med! Vi var med ett år och jisses vad kul det var :)

2011-12-25 @ 22:45:16
URL: http://fearsofjune.blogspot.com
Postat av: Nina, ensamstående mamma till Liam

Vad mysigt det där såg ut! :)

2012-01-02 @ 10:18:02
URL: http://nninaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0