Party weekend

Det är tur att man har föräldrar som i princip sparat allt från när man var liten. Igår var vi en sväng till Gräsmyr och grävde i leksakskartonger. Vi packade hela skuffen full med prylar som lära-gå-vagn, stolar, pop-up leksaker, lastbilar, böcker, pussel, snöskovel m.m. Har redan hela källaren full med leksaker, men tyckte det var så roligt att fylla på med nytt även om Cindy inte alls är speciellt intresserad av allt man plockar fram. Hon har sina favvoprylar hon leker med jämt.

Nu behöver vi bara fylla på med lite mer kläder eftersom hon växer i en rasande fart.

I övrigt har vi haft en riktigt trevlig helg. Jag har som sagt varit ute på galej, men insett att man visst börjar bli gammal, och att man har helt andra prioriteringar och uppfattningar om vad som är roligt numera. I fredags var jag på after work med jobbarkompisarna, som snällt bjudit med mig, på O'learys. Efter 2,5 timme tackade jag för mig och styrde kosan hemåt för att hinna natta min gobit.

I lördags hade jag och Joanna en helkväll med partaj och utgång, men väl på krogen, som för övrigt var fullproppad, insåg vi att vi hade blivit gamla nuckor, så vi satte oss i ett hörn och klagade på att musiken var för hög, att det var för mycket flashiga lampor, och folk överhuvudtaget var dryga fullisar, haha. Vid halv ett knallade vi ut och åkte hemåt. Trots det hade vi en skojjig kväll, och det var riktigt kul att umgås á la old times. För ni som inte vet vem Joanna är, så är det min forna sambo, eller kombo som man kanske kallar det. Vi delade lägenhet på Ålidhem under ett års tid och levde rövare då vi just flytt våra föräldrar.

Nu lär det dröja ett bra tag innan man spanar in ett uteställe igen. Har mycket hellre med mig min älskade Sebbe och vårat underverk. Inget slår att snusa på Cindy i nacken, och försöka hinna med att hålla min sambo i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0