Sov och städ

Nu har jag två sömntutor här hemma. S har bäddat ner sig och lillan i storsängen och båda ligger och sussar så sött. Det ser himla mysigt ut.

Grabbarna åkte ut ur kvarten, men hade tydligen spelat rätt bra ändå. Synd att det ska göra så ont i knäna för gubben (med dubbel betydelse) efteråt. Roligt att få springa av sig lite och lattja.

Under tiden Cindy hade sitt långa sovpass mitt på dagen städade jag tre våningar med allt vad det innebär. Känns som att jag har putsat sjutton tusen speglar, moppat fyra fotbollsplaner, och sprungit i en mil långa trappor upp och ner i 4 timmar. Men fräscht vart det!

Lördagsmys senare i soffan med mina två älsklingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0