Sömn i Tväris

Imorse fick vi faktiskt lite sovmorgon då lillan bestämde sig för att vakna 08.20. Under natten ville hon ha mat två gånger precis som vanligt. Känner mig hyffsat utvilad idag faktiskt. Igår gick Sebbe upp med henne redan vid 07 och jag fick sova vidare i tre timmar till. Guldvärt! Nu är det istället pappan som ligger utslagen på soffan och passar på att sova när Cindy sussar i sin korg.

Jag fick ett ryck och började städa. Jäklar va dammigt det ser ut när solen ligger på om dagarna.

Idag åker vi på Röbäck och firar födelsedag. Ska påminna mig själv att få med kameran så att vi får lite bilder på kusinerna tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Anso

Vad fina ni va i VK =)

2011-04-04 @ 12:15:01
URL: http://pyret.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0