Kan själv

Känner mig helt färdig fortfarande, och inte vart det bättre när jag har varit ute och krattat i två timmar. Kroppen är verkligen inte densamma som den var innan jag vart gravid. Ska tigga till mig lite massage ikväll av karlsloken.

Idag tog vi förresten beslut om att vara med på cykelfesten här i trakterna i juni. Det innebär att vi behöver barnvakt i några timmar. Har velat fram och tillbaka om jag har lust att lämna ifrån mig gumman en kväll, men kom fram till att det nog ska gå bra. Det handlar om ungefär sju timmar, så det blir nog inga problem. Får pumpa ur tissarna så hon får mjölk ur flaskan.



Fortfarande fladdrar huvudet lite fram och tillbaka, men snart så fixar hon nog att hålla upp huvudet själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0