21+4

Besöket hos barnmorskan gick mycket bra. Alla mina värden var super, men det bästa av allt var att jag fick lyssna på hjärtljuden. Dom låg på 148 slag/minut. Spelade in på mobilen så även Sebbe fick höra senare. Han sprack upp i ett jätte leende =)

Varje gång jag känner mig nere eller ledsen är det bara att plocka fram mobilen och lyssna på lillan. Så mysigt så. Man blir glad varje gång.

Snart är det dags att beställa barnvagn också eftersom det är 10-12 veckors leveranstid. Har bestämt oss för en Brio Happy 2011. Velar fortfarande lite angående färgvalet, men det ska nog lösa sig. Nu kunde man till och med välja en färg på liggdelen och en på sittdelen, så det behöver inte bli samma. Tror liggdelen blir ganska neutral och så får vi slå till med nån häftig färg på sittdelen.

Nu är det kisspaus igen, vilket det för övrigt är sjuttiotusen gånger per dag nuförtiden. På nätterna är jag uppe 3-5 gånger, vilket också känns mycket. Såg förresten också någon reklam om ett så kallat "vändlakan" som glider lätt på varandra, så att man har lättare att böka sig runt från den ena till den andra sidan. Lät ju som en strålande idé tycker jag. Gu va smidigt det skulle bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0