Doggy



Åh herregu säger jag bara... Den här krabaten heter tydligen Bosse enligt min 27-årige karl. Vid det senaste besöket till Ikea shoppade vi ju som sagt en hel del bebisprylar, och däribland en del gosedjur som passar att ha i spjälsängen eller med i bilen och vagnen till exempel. Vet inte riktigt om det blev lite avundsjuka hos min snubbe då han i ett desperat försök försökte dölja att det även skulle följa med en enorm hund i vagnen till honom, och sedan hem. Han hade gömt denna skapelse under några kuddar, men det hjälpte inte så mycket då hunden är ungefär en meter lång (!). Vid första ögonkastet på vagnen upptäckte jag en hårig sak som jag definitivt inte stoppat ner i alla fall. Sebbe lyckades dock med sin övertalning och helt plötsligt hade den här hunden fått en egen plats i bilen. Nästan så att vi fick lov att spänna fast med eget bälte.

Så nu delar jag inte bara säng med en luden karl utan även en lurvig vovve. Och Sebbe viftar omkring med den där under natten så oftast är jag begravd och måste hosta för att få bort lurvdjuret.

Ja herregu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0