Vind rensning

Just hemkommen från pappa, med hela bilen full med leksaker, gamla goa dagböcker, kläder, småkraffs med mera. Nu har vi rensat en hel del, men mycket finns kvar som jag måste försöka få med mig. Jag och brorsan har lyckats tömma 20 kartonger med saker som vi inte känner att vi behöver ha kvar. Tur att pappa ska bygga ett stort hus så att han kan förvara lite av mina gamla grejjer i alla fall. Det är ju sånt som föräldrar ska göra ju :)

Gubben min har varit duktig och målat väggen i hallen, så nu möts man av en vit vägg, som det kommer komma upp en del saker på. Bland annat ett skoskåp som känns väldigt välbehövligt.

Nu ska vi bära in allt ner i källaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0