Sjukis

Uttrycket spy som en gris har då verkligen stämt in på mig i helgen. Tyvärr. Hade en riktigt trevlig Valborg med Sebbe och 25 stycken till inne i stan. Först på Haga och sedan utgång på All Stars. När vi gick och la oss mådde vi hur bra som helst och det kändes verkligen toppen. Vaknade dock vid sju och kastade upp för första gången, sedan forsatte det fram till klockan sex på kvällen med att måsta spy ungefär en gång i timmen. Åt en liten bit melon på hela dagen och kunde knappt röra mig. Idag har jag legat hela dagen igen, så nu börjar jag misstänka att det är nåt annat fel. Magsjuka kanske? Är så jäkla less, för alla våra planer i helgen har vi måstat lägga åt sidan. S har dock lyckats få alla luckor och lådor på plats i köket, och även målat ena köksbänken. 

Ska försöka få i mig lite mat och se om det kanske börjar bli bättre ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0