Lite ledigt i alla fall

Medans man själv sitter hemma och svullar godis framför teven, är karln iväg för lite bandy, bärs och bastu. Lär nog bli sent för dom skulle jag tro. Jag somnar säkert i soffan om någon timme om jag känner mig själv rätt.  

Imorgon bär det av till Sävar för att rensa ut pappas hus som ska säljas någon gång i sommar eller höst om allt går som planerat. Han drar sedan vidare till Gräsmyr för att börja bygga på det nya huset. Jag kommer dessvärre fylla hela bilen skulle jag tro med en massa skräp som man tror att man vill ha kvar, men som sedan kommer ligga i lådorna i flera år. Trots att vi har ett helt hus själv tycker jag vi har fullt med grejjer redan nu, så vill egentligen inte ha nå mer här hemma.

Har förresten bokat motellrum 50 meter ifrån Ullareds ingång, hehe. Då kan vi nog gott stå i kö för att ta oss in. Jag ser verkligen fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0