Lillhallen

Nu har vi äntligen fått upp skoskåpen i den lilla hallen. Det kunde verkligen inte bli bättre. Kommer bli kanon att kunna stoppa undan alla dessa förbaskade skor som ligger och dräller överallt. Även vintertid kan man ju lägga undan handskar och mössor och sådant.

Som vanligt visar jag lite före bilder. Så här såg det ut först. Enjoy =)





Och nu så här:









Färska snittblommor känns väldigt välkomnande tycker jag.




De förra ägarna lämnade kvar dessa fula ljuslyktor. Plockade bort själva flaskdelen, och vips blev det helt godkänt för att ha framme.





Och tavlan knåpade jag ihop i Word för några dagar sedan. Utifall att våra gäster inte riktigt förstår vad som gäller hemma hos oss ;)

Nu fattas bara mitt horn som just nu ligger nere i källaren och blir pimpad. Ni får se senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0