Altan fortsättning

Vet ni förresten vem som är världens lyckligaste tjej? Jo, jag. Ni kommer ihåg ett av mina senaste inlägg då jag efterlyste plastfåtöljerna från Ikea? I torsdags slängde jag upp en köpes annons på Blocket, som inte gett något svar. Än. Men i gårdagens Vk skrev jag också en annons, som efter att jag själv just läst tidningen på morgonen gav mig ett telefonsamtal från en tjej i Umeå som just hade två stycken vita fåtöljer med fotpallar. Det tog mig ungefär en timme så var vi i stan för att kolla på dom.

300 kronor senare (världens klipp!!), så låg dom i bilen. Dessutom fick jag med en extra fotpall. Nu stoltserar dom på våran altan, och jag är mer än nöjd. Sebbe-gubben och jag sitter gärna där och myser. Särskilt nu när det regnar är det underbart. Visst är dom häftiga?







Nu har vi våran egna lounge-hörna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0