Städdag

Här har det städats från första stund vi kom hem. Nu kan vi äntligen pusta ut och göra nåt annat. Skar äntligen ut dörrmattorna som ska ligga i stora hallen och i groventrén. Blev riktigt bra med det svarta.

Har en massa saker att fota och lägga upp här, men nu är jag så trött, så trött.

Imorgon kväll är det Buddy Holly som är på schemat och på lördag ska jag köra skoter härifrån Tväris till Tvärålund där det är skoterrally. Sebbe tar bilen och kommer efter. Ser verkligen fram emot en hel dag ute, och som dessutom ska spenderas på skotern ett bra tag. Synd att jag kör själv, när jag dessutom inte har en aning vart leden går, men det löser sig nog. Får hoppas att det är bra skyltat. På kvällen åker vi tillbaka till Tvärålund där det blir partaj och dans i Bygdegården.

Här är i alla fall skotran. Andra från höger, Lynx Enduro 700. Bilderna är tagna då jag var och körde i Borgafjäll med Chrille.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0