Projekt hallvägg. Check.

Jag springer omkring som en stolt höna och ler som en sol. Kan ni tänka er att vi äntligen är klar med väggen i hallen. Det är så skönt... Och så jäkla snyggt! Det finns nog inte många som har smällt upp det där högblanka golvet på en vägg. Det blänker och speglas lite och det finns inte ord för hur nöjd jag är. Nu ska vi bara spraya spegelramen vit och sen ska vi köpa en ny byrå av något slag och ställa dit. Finally. Jag hoppar upp och ner i Sebbes ansikte och säger; visst vart det bra, visst är det snyggt, visst är det bäst? :) Och min knasiga idé tycker till och med han om. Väldigt mycket.

Idag köpte vi 10 liter vit väggfärg så nu påbörjas nästa projekt. Wii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0