Melodifestival och sur sambo

Det verkar inte spela någon roll vilken sorts svenskt underhållningsprogram man ska se, jag får alltid sitta ensam vid teven ändå. Sebastian tycker inte något är roligt överhuvudtaget. Möjligtvis På spåret, för då vet han att han får briljera. Han är grymt duktig på sådant. Samma sak med Melodikrysset som vi löste imorse. Dock gick det inge bra då, för mycket opera eller melodier eller va tusan det nu var för något. Han krossar alltid mig i musik, film och gamla skådisar och sånt tjaffs :) Fick se Melodifestivalen ikväll och självklart hade Sebbs tippat att Anna Bergendahl skulle vinna, som alla år tidigare. Han borde få en plats i juryn, helt klart.

Nu hoppas jag att han ska mjukna upp och bli lite gladare då vi byter till en film.

Är det bra väder imorgon tar jag en sväng med skotern. Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0