Mätta och belåtna i alla fall

Ska alldeles strax springa över till Byarnas hus på intresseföreningsmöte. Sebbe-boy har ju blivit ombedd att vara med i styrelsen, så vi måste väl kolla lite vad det handlar om. Fika utlovades i alla fall :)

Mattjävlarna på Rusta var ju såklart slut. Besviken som tusan. Åkte på Boom och handlade lite på mitt presentkort istället för att bli glad igen. Och det vart jag ju som tur var. Det blev en knäckebrödsbox i svart metall och en svart liten bricka. Dom hamnar säkert på bild senare skulle jag tro.

Det ligger förresten en död hare eller katt eller nåt liknande här ute bredvid våran tomt. Vad gör man? Ska den ligga där och ruttna nu tills sommaren kommer? Inte vill då jag ha ett dött djur som man ska måsta stirra på varje dag. Fy fan va äckligt. Stackarn hann inte springa över innan tåget kom.

Tjolahopp, nu springer vi över och träffar lite folk.

Kommentarer
Postat av: Madeleine Willstedt

Har uppdaterat mig nu och kollat på alla bilder, ser jättefint ut i huset! Åh va härligt med skoter.. Det är lyx!

Hoppas allt är bra med er!

2010-03-17 @ 17:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0