Dagens arbete







Tror ni vi är lite mör i kroppen efter detta? Nu äntligen är vi på väg framåt och fort går det. Jag har varit uppe på Starberget tre svängar och hämtat bärlager som Sebbe skottat ut. Bärlagret har vi ytterst på kanterna ungefär 25 centimeter ner i backen. Under allt detta har vi lagt ut en markväv för att spara oss från att rensa ogräs framöver. Nu ikväll har jag även lagt sten runt alltihop. Det ser jäkligt snyggt ut redan nu måste jag säga =)

Imorgon blir det till att lasta upp grus som ska läggas innanför "ramen". Ser verkligen fram emot det. Blir till att stiga upp tidigt imorgon bitti och sätta igång.


Gubben har stuckit till stan för att kolla (denna jäkla) fotboll. Själv är jag kvar med en massa tevetittande. Och en hel del springade för att kolla så att allt fortfarande ligger på plats där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0