Trettondagsafton

Hur mycket jag än tjatat om att jag vill ut och dansa ikväll, så blev det ett blankt nej... Flera gånger om. Det blev en kväll framför teven istället. Igår började ju Paradise igen, så nu är jag fast i det igen. En snubbe var och doppa sin *** i två tjejer inom en timme. Hallå? Idiot. Vilken tur att han skämmer ut sig framför en hel massa folk, så ingen vill ta i honom igen. Men det har jag i och för sig svårt att tro. Han har säkert en fanclub som väntar. Vilka blåsta människor det är också.

Min kusin fick en liten bebbe inatt. En Isa vart det, 50 cm och 3860 gram. Nu har jag inte träffat henne på flera år, men jag hoppas jag och mamms kan åka och hälsa på.

Gubben har gått upp, och jag har en del teve tittande kvar. Han har införskaffat sågar, två alltså, tills imorgon. Då kanske vi kan lyckas lägga några bitar golv i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0