Rock å mat å pyssel

Nu har vi landat efter helgens tillställningar. Har just ätit american pancakes och nu har vi lite teve tid innan vi ska fixa med lite smågrejjer. Är riktigt sugen på att bygga och dona. Att gå ut idag är det nog inte ens på tal om. Det drevar fortfarande snö överallt, och är riktigt kallt.

I fredags hade vi bjudit in oss hos Pelle och Camilla på sushi. Dom gör den helt underbart god. Vi rensade faten kan jag ju tala om. Senare på kvällen begav vi oss till Droskan på Rockabilly-kväll. Packat med folk, men riktigt trevlig stämning. Jag och Sebbe dansade ett tag, men man fick trängas lite väl mycket för att det skulle vara jätte kul. Showen med de tre banden var dock väldigt bra.

På lördagen åkte vi hem och lagade en höjdarmiddag med potatisgratäng, fläskfilé och gorgonzolasås. Jag somnade vid tio och vaknade inte förrän halv elva imorse. Tror jag var i riktigt behov av sömn.

Nu ska vi börja grejja lite. Puss tillsvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0