Längtan...

Karln är i stan och spelar match, och jag gissar på bostadspriser i Såld på hus. Rätt så intressant, men ibland har man ju verkligen inte en suck. Känns ju obegripligt, och så långt ifrån våran värld, att köpa en bostad för över 6 miljoner. Har även kollat på Bygglov ikväll. Någon mer än jag som längtar till grönt gräs och varmare grader? Kan knappt bärga mig tills vi får springa barfota på våran egen tomt. Nu verkar det dessutom som att det ska komma ett riktigt ruskväder med snö och blåst. Hua.

Jag drömmer mig bort till detta...



Gran Canaria 2006


Eller varför inte en vanlig svensk sommar där man dessutom får spana in det snyggaste man vet!


Byske 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0